brush

نرم افزار

0:46 ق.ظ / 6 شهریور 1404

کارمیز، از ایده تا اجرا در یک مسیر ساده

کارمیز، ابزاری حرفه ای برای مدیریت منسجم پروژه‌ها و وظایف که با اتوماسیون هوشمند، امور تکراری را کنار زده و بهره‌وری سازمان را در مسیر اهداف کلیدی ارتقا می‌دهد.

داده پردازی رسپینا
وزارت نفت
مپنا
بانک ملت
همراه اول
ایران خودرو

برخی از بهترین قابلیت های کارمیز

تدوین استراتژی

تدوین و تحلیل استراتژی های مرتبط با هر کسب وکار، با استفاده از ابزارها و فریمورک ‌ها و قابلیت پیاده سازی و اجرا در نرم افزار به صورت اقدامات و فعالیت های روزانه و دوره‌ای. در واقع این ماژول ابزاری‌ست برای طراحی، ثبت و یکپارچه‌سازی چشم‌انداز، مأموریت، اهداف کلان و برنامه‌های استراتژیک سازمان است که مسیر حرکت و تصمیم‌گیری‌ها را شفاف می‌سازد.

سیستم هدف گذاری

ابزاری است برای تعریف، پایش و ارزیابی اهداف سازمانی و فردی که با اتصال آن‌ها به استراتژی کلان، همسویی تیم‌ها و تحقق واقعی اهداف کسب‌وکار را تضمین می‌کند. یکپارچگی نرم‌افزار نیز امکان تعریف شاخص های کلیدی عملکرد و اندازه‌گیری سیستمی میزان دستیابی به اهداف را فراهم می‌سازد.

مدیریت پروژه

ابزاری جامع برای برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و پیگیری پروژه‌هاست که به مدیران و تیم‌ها کمک می‌کند تمامی مراحل کار را به‌صورت ساختاریافته پیش ببرند. با استفاده از این ماژول می‌توانید پروژه‌ها را به فازهای مختلف تقسیم کنید، وظایف هر فاز را به‌طور دقیق تعریف کرده و برای هر وظیفه مسئول مشخصی تعیین نمایید.

مدیریت وظایف

ابزاری برای برنامه‌ریزی، تقسیم، پیگیری و کنترل فعالیت‌های روزانه تیم‌ها و افراد است. این ماژول امکان تعریف وظیفه، تعیین مسئول، اولویت‌بندی، زمان‌بندی و ثبت پیشرفت کار را فراهم می‌کند تا همه اعضای سازمان در یک بستر یکپارچه از وضعیت کارها و میزان تحقق اهداف مطلع باشند.

اتوماسیون گردش کار

ابزاری برای طراحی، خودکارسازی و مدیریت فرایندهای سازمانی است که با تعریف مراحل، وظایف، مدت زمان مشخص و مسئولین هر وظیفه، اجرای فعالیت‌ها را شفاف، سریع و بدون خطای انسانی پیش می‌برد. این ماژول به کسب وکارها در خودکار سازی فرایندهای تکراری کمک می‌نماید.

مدیریت ارتباط با مشتریان

در این ماژول امکان ثبت اطلاعات مشتریان و مشتریان احتمالی وجود دارد و می‌توان تمامی رویدادها و تعاملات مرتبط با آن‌ها را ثبت و مدیریت کرد. علاوه بر این، قابلیت ثبت و مدیریت پروپوزال، پیش‌فاکتور و فاکتور نیز فراهم شده است تا فرآیندهای فروش و ارتباط با مشتری به‌صورت یکپارچه و دقیق پیش برود.

محیط نرم افزار مدیریت کسب و کار کارمیز

داشبورد کارمیز

داشبورد مدیریتی کارمیز

نرم افزار مدیریت پروژه، وظایف و اتوماسیون فرایندهای کارمیز، بررسی عملکرد تیم و میزان پیشرفت اهداف و پروژه های سازمان را برای شما راحت می کند. با یک نگاه اجمالی در بخش “پیشخوان”، میتوانید گزارشی کلی و جامع از همه موارد حائز اهمیت را داشته باشید و درجریان امور جاری در سازمان قرار بگیرید.

تدوین سند استراتژی کارمیز

تدوین سند استراتژی

تدوین سند استراتژی سازمان با توجه به نیازهای کسب وکار شمابه صورت سیستمی و نرم افزاری. تمام ابزارهای انتخابی باتوجه به نیاز سازمان شما انتخاب می‌شوند.

اهداف کارمیز

از اهداف خود عقب نمانید

مدیریت استراتژی و پیگیری اهداف هرگز به این آسانی نبوده است! با کارمیز، تمام ابزارهای لازم برای برنامه‌ریزی، اجرای استراتژی‌ها و نظارت بر پیشرفت تیم خود را در یک پلتفرم یکپارچه در اختیار دارید. اهداف سازمانی خود را شفاف کنید، عملکرد تیم را در لحظه پیگیری کنید و با ابزارهای پیشرفته‌ای، داشبوردهای مدیریتی و گزارش‌های دقیق، همیشه یک قدم جلوتر باشید.  

کارمیز، راهکاری برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ!

گزارش کارمیز

گزارش‌گیری

پیشرفت سازمان و عملکرد افراد بدون گزارش‌گیری و ارزیابی امکان پذیر نیست!

با این ماژول می‌توان گزارش‌های متنوعی از عملکرد واحدها، پروژه‌ها، اهداف، فروش، مالی و ارتباط با مشتریان تهیه کرد. همچنین قابلیت سفارشی‌سازی گزارش‌ها، استفاده از فیلترهای مختلف و نمایش داده‌ها به‌صورت نمودار و جداول، تصمیم‌گیری آگاهانه و به‌موقع را برای مدیران آسان می‌سازد. این ماژول با یکپارچگی کامل در سیستم، تصویری شفاف از وضعیت کلی سازمان ارائه می‌دهد.

شرکت های استارتاپی

کارمیز به استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا اهداف خود را به روش‌های منظم و قابل پیگیری تعیین کنند و به سرعت پیشرفت خود را رصد کنند.

کسب‌وکارهای کوچک

با ابزارهای مدیریت فرایندها، حتی در مراحل اولیه، می‌توانید عملکرد تیم خود را به صورت شفاف دنبال کنید. تصمیمات دقیق بگیرید و از شروع نترسید!

شرکت‌های متوسط

این دسته از شرکت‌ها می‌توانند از کارمیز برای هماهنگی تیم‌ها، تنظیم اهداف مشترک و پیگیری پیشرفت استفاده کنند. داشبوردهای مدیریتی و گزارش‌های دقیق به مدیران کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری بگیرند و در مسیر رشد پایدار قرار گیرند.

شرکت‌های بزرگ و سازمان‌ها

برای سازمان‌هایی که تیم‌های گسترده‌ای دارند و نیاز به یک سیستم یکپارچه برای مدیریت استراتژی و عملکرد دارند، کارمیز با امکانات پیشرفته‌اش به بهبود ارتباطات داخلی، مدیریت منابع و ارتقای بهره‌وری کمک می‌کند.

در مورد کارمیز چه می‌گویند؟

کارمیز در هر ثانیه تلاش می‌کند تا برترین خدمات نرم افزاری را به شکل ساده ای به مشتریان خود به طور جدی ارائه دهد.

نیما مرادی
5/5
“من سرپرست یک تیم برنامه نویسم و همیشه برای برنامه ریزی دولوپرا مشکل داشتم؛ از وقتی با کارمیز عملکردهارو میبینم دیگه حتی نیاز به حضورم توی دفتر هم نیست و میتونم دورکار، کار بقیه رو چک کنم و خیالم راحت باشه کارا درست پیش میره”
علی حسینی
5/5
“یکی از بخش هایی که کارمیز رو متمایز میکنه، بنظرم اینه که میتونیم اطلاعات مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) رو هم داشته باشیم و نیاز نیست از چندین پلتفرم برای مدیریت عملکرد تیم فروشم استفاده کنم.”
سحر آقاعلی پور
5/5
“اسناد استراتژی و فریمورک هایی که داره خیلی جالبه، من با داشتن این اسناد بصری و تحلیلی، تونستم توی جلسه هیئت مدیره، رئیس هیئت مدیره رو برای بودجه بندی یک پروژه مجاب کنم.”
پوریا شجاعی
5/5
“ما یک تیم استارتاپی با بک گراند مهندسی هستیم و هیچ دانشی در زمینه تدوین استراتژی نداشتیم، با گرفتن مشاوره از تیم کارمیز و پیاده سازی در نرم افزار تونستیم عملکردمون رو بهینه کنیم و حتی از سرمایه گذار، سرمایه بیشتری جذب کنیم.”
اشکان آقایی
5/5
“من این نرم افزار رو برای شرکت خونوادگیمون استفاده کردم و بدون اینکه نیاز باشه به افراد درمورد عملکردشون تذکر بدم، خودشون با دیدن گزارش ها متوجه کم کاری میشن و سعی میکنن اصلاحش کنن.”
زهرا علیزاده
5/5
“من توی سازمان تونستم با یک هدف گذاری 3 ماهه عملکرد کارکنان بخش مارکتینگ شرکت را تا 20% افزایش بدم و این درامد چشمگیری برامون داشت.”

نرم افزار کارمیز چیست؟

هر آن چیزی که باید در رابطه با نرم افزار مدیریت پروژه، وظایف و اتوماسیون فرایندها بدانید تا واحدهای خود را یکپارچه کنید و بدانید که چگونه در بازار رقابتی بهترین باشید.

تعرفه نرم افزار مدیریت کسب و کار کارمیز

کارمیز رایگان

کارمیز یک هدیه برای شما درنظر گرفته!

شما می‌توانید نرم افزار خود را به راحتی با یک کاربر بسازید و با محیط نرم افزار آشنا شوید.

مشخصات پلن
تعداد کاربرها: 5 کاربر
فضا: 500 مگابایت
امکانات: 26 ماژول کاربردی
آموزش و استقرار: 1 جلسه
پشتیبانی: دارد
تعداد کاربرها: 5 کاربر
فضای ذخیره سازی: 500 مگابایت
امکانات رایگان: 26 ماژول کاربردی
آموزش و استقرار: 1 جلسه
پشتیبانی: دارد
قیمت
5,000,000
تومان
قیمت
5,000,000
تومان

[discount_percentage]

مشخصات پلن
تعداد کاربرها: 8 نفر
فضا: 800 مگابایت
امکانات: 26 ماژول کاربردی
آموزش و استقرار: 2 جلسه
پشتیبانی: 12 ماهه
تعداد کاربرها: 8 نفر
فضای ذخیره سازی: 800 مگابایت
امکانات رایگان: 26 ماژول کاربردی
آموزش و استقرار: 2 جلسه
پشتیبانی: 12 ماهه
قیمت
8,000,000
تومان
قیمت
8,000,000
تومان

[discount_percentage]

مشخصات پلن
تعداد کاربرها: 12 نفر
فضا: 1200 مگابایت
امکانات: 26 ماژول کاربردی
آموزش و استقرار: 3 جلسه
پشتیبانی: 12 ماهه
تعداد کاربرها: 12 نفر
فضای ذخیره سازی: 1200 مگابایت
امکانات رایگان: 26 ماژول کاربردی
آموزش و استقرار: 3 جلسه
پشتیبانی: 12 ماهه
قیمت
12,000,000
تومان
قیمت
12,000,000
تومان

[discount_percentage]

مشخصات پلن
تعداد کاربرها: 24 نفر
فضا: 2400 مگابایت
امکانات: 26 ماژول کاربردی
آموزش و استقرار: 6 جلسه
پشتیبانی: 12 ماهه
تعداد کاربرها: 24 نفر
فضای ذخیره سازی: 2400 مگابایت
امکانات رایگان: 26 ماژول کاربردی
آموزش و استقرار: 6 جلسه
پشتیبانی: 12 ماهه
قیمت
24,000,000
تومان
قیمت
24,000,000
تومان

[discount_percentage]

مشخصات پلن
تعداد کاربرها: 40 نفر
فضا: 4000 مگابایت
امکانات: 26 ماژول کاربردی
آموزش و استقرار: 10 جلسه
پشتیبانی: 12 ماهه
تعداد کاربرها: 40 نفر
فضای ذخیره سازی: 4000 مگابایت
امکانات رایگان: 26 ماژول کاربردی
آموزش و استقرار: 10 جلسه
پشتیبانی: 12 ماهه
قیمت
40,000,000
تومان
قیمت
40,000,000
تومان

[discount_percentage]

شاهکار

اختصاصی

اطلاعات تماس

در رابطه با نرم افزار سوال دارم و اینکه چگونه میتوانم مدیریت کسب و کار کارمیز رو داشته باشم؟

سوالات متداول

نرم افزار مدیریت پروژه، وظایف و اتوماسیون فرایندهای کارمیز به شما کمک می کند که کاملا سیستماتیک کسب وکار خود را مدیریت کنید، اسناد استراتژی را تدوین نمایید و اهداف شرکت را به منصه ظهور برسانید. و با گردش کار، فعالیت های سازمان را خودکار نمایید. 

گردش کار به شما کمک می‌کند تمامی فعالیت های سازمانتان را به صورت خودکار به گردش درآورید؛ به گونه ای که هر فعالیت با تایید مرحله قبل، وارد مرحله بعد و به شخص بعد منتصب شود.

با بکارگیری متودهای مختلف برنامه ریزی و هدف گذاری می توانید عملکرد کارکنانتان را ردیابی کنید و متوجه شوید که عملکرد تیم ها و افراد در راستای اهداف اصلی سازمان هستند یا خیر.

نرم افزار کارمیز به شما به عنوان مدیر ارشد یا سرپرست تیم این امکان را میدهد که با وجود هر تعداد نیرو، بتوانید زمام امور را در دست داشته باشید، منابع را به صورت بهینه استفاده کنید و درآمد بیشتری کسب کنید، و به دلیل تعدد سطوح سازمان اهداف و چشم انداز سازمان مغفول نمانند.

برای دریافت مشاوره تدوین استراتژی، میتوانید در سایت تیکت بزنید یا با شماره های پشتیبانی، در تماس باشید.

کارمیز علاوه بر مدیریت کلی سازمان به شما در تدوین اسناد نیز کمک می کند، با گردش کار می‌توان کارهای روتین و تکراری را خودکار نمود و همچنین تیم پشتیبانی متخصص استراتژی برای همراهی شما در این مسیر حضور دارند و میتوانید با خیال راحت استراتژی سازمان خود را به متخصصین این حوزه بسپارید.

بله. شما میتوانید با ردیابی اهداف و مسیرهای حرکت خود در اواسط مسیر سردرگم نشوید و در هزینه ها و استفاده بهینه از منابع پیشگام باشید. این کار به شما قدرت پیشی گرفتن از رقبا، پیشرفت و گسترش تیمتان را خواهد داد.

برای استفاده از نسخه رایگان کارمیز، کافیه فرم درخواست رو پر کنید. کارشناسان مربوطه در سرسعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

بله. پس از ثیت سفارش، ویدیوهای اموزشی برای شما ارسال خواهد شد. همچنین میتوانید از طریق تیکت و یا شماره پشتیبانی که در اختیارتان قرار میگیرد با ما در ارتباط باشید.

بله. برای ثبت سفارش، درخواست کافیه فرم مخصوص پلن اختصاصی را پر کنید. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.