کارمیز، از ایده تا اجرا در یک مسیر ساده
کارمیز، نرم افزار مدیریت کسب وکار، با قابلیت های تدوین اسناد استراتژی، هدف گذاری، پیگیری اهداف و عملکرد کارکنان، تعریف پروژه ها و وظایف، مدیریت جلسات، مدیریت ارتباط با مشتریان و… به صورت یکپارچه طراحی شده است تا همه افراد بتوانند به راحتی تیم و سازمان خود را مدیریت کنند.
برخی از بهترین قابلیت های کارمیز
تدوین استراتژی و چشم انداز
تدوین و تحلیل استراتژی های مرتبط با هر کسب وکار، تدوین چشم انداز و ارزش های اصلی به ازای پلن ها با فریمورک های کاربردی متناسب با نیاز هر سازمان
سیستم هدف گذاری
امکان هدف گذاری و پیاده سازی آنها مطابق با تحلیل های استراتژی انجام شده. با این متود دیگر سند استراتژیتان از اهدافتان جدا نیست. شما میتوانید با مشخص کردن تارگت و KPI روند پیشرفت کارها را بررسی نمایید.
پیامک رسان
امکان ارسال پیامکهای خودکار به کارکنان درون سازمان و به مشتریان بیرونی، و همچنین دستهبندی آنها براساس نیازهای سازمانی از طریق این سیستم فراهم شده است. این قابلیت تعامل مؤثر با مشتریان و کارکنانتان را افزایش میدهد.
امور مالی
بررسی امور مالی مانند هزینه ها، پرداخت ها، یادداشت های اعتباری، کالاها و خدمات و.. را به راحتی میتوانید در نرم افزار وارد کنید و گزارشگیری نمایید.
مدیریت ارتباط با مشتریان
امکان ثبت مشتریان احتمالی (لید) و مشتریان ، و امکان ردیابی و گزارش گیری امور مربوط به هر مشتری مانند پروپوزال ها، پیش فاکتورها، فاکتورها و ...
گزارش
ارائه گزارش و کنترل عملکرد تمامی فعالیت های انجام شده در هر تیم و پلن به صورت نموداری و امکان گرفتن خروجی به صورت اکسل و...
محیط نرم افزار مدیریت کسب و کار کارمیز

داشبورد مدیریتی کارمیز
یک نرم افزار جامع مدیریت کسب وکار، بررسی عملکرد تیم و میزان پیشرفت اهداف را برای شما راحت می کند. با یک نگاه اجمالی در بخش ” پیشخوان” ، میتوانید گزارش کلی همه موارد حائز اهمیت را به راحتی ببینید. و با کلیک روی هر گزینه وارد آن بخش شوید و جزئیات را به تفصیل مشاهده نمایید.